domingo, 6 de enero de 2013

Non vivo,non.


He querido hacerle un tributo a una de las grandes,eso sí a mi humilde manera.Por supuesto,no soy una escritora para nada y me faltará demasiado para serlo.Sin embargo,me han enseñado que hasta al peor escritor no le falta pasión por lo que hace.Al menos eso yo lo tengo.
Rosalía de Castro,eres una de las grandes y siempre lo serás.A mí personalmente me has hecho querer más al gallego de lo que lo he querido siempre.
Por ti e por moitos outros autores,atrévome a escribir nesta marabillosa lingua.Gracias.
Doe o corazón,doe.
Doe ao respirar.
Deixa que o vento zoe neste precioso luar.
Doe o corazón,doe.
Doe ao camiñar.
Cravadas teño en min,as espigas dos montes,
os cravos da beira do mar.
Sufro miña nena,sufro.
Sei que xa non volverá.
Aquel que nos meus tristeiros días mataba ao verme chorar.
Non volverá.
Pobre de min,namorado.
Pobre de min,apartada neste lugar,estou soíña xa.
Maldita ferida de guerra,maldito amor que ti erras.
E agora,agora marchas;nin me dis "Adiós"
Dime,que vou facer sen ti,amor?
Que vou facer con este burato no corazón?
Morre corazonciño,morre.
Faime este grande favor.
Neste mundo non vivo sen ti,meu amor.

1 comentario: